English

دادستان عمومی استان اصفهان:

تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد ایجاد نمی شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اقتصادی جز در مقابله با بسترهای فسادزاد محقق نمی شود

تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد ایجاد نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصفهانی در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) بیان داشت: تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد ایجاد نمی شود و مبارزه با فساد مستلزم مبارزه با بسترهای ایجاد آن است و این امر با جلب نظر کارشناسان و نخبگان و همکاری مردم امکان پذیر خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر ضرورت حفظ حرمت افراد افزود: البته در شناسایی این بسترها نیاز به دلایل و مستندات متقن و غیرقابل خدشه داریم و در صورت فراهم آمدن این مستندات خط قرمزی در برخورد بدون ملاحظه نداریم.

علی اصفهانی اشاره ای نیز به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری داشت و خاطرنشان ساخت: نامگذاری سال جدید به «جهش تولید» به این معناست که هیچ عاملی از جمله بیماری کرونا نباید مانع از توجه به اهمیت تولید و ضرورت تلاش برای رفع موانع پیش روی آن از جمله مبارزه با قاچاق کالا، مرتفع کردن بروکراسی های اضافه و اصلاح نظام بانکی و... باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان اظهار داشت: امروز ناامید کردن مردم از نظام و مسؤولان هدف عمده ای است که دشمنان به دنبال آن هستند و دستگاه قضایی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با تمامی نهادها و ارگان ها در راستای انجام وظایف قانونی خود، دست یاری به سوی مردم دراز می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه