English

جلال آفاقی خبر داد:

تشکیل یک هزار و ۴۳۶ پرونده جرایم اینترنتی در استان اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از تشکیل یک هزار و 436 پرونده جرایم اینترنتی در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری خبر داد.

تشکیل یک هزار و 436 پرونده جرایم اینترنتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جلال آفاقی ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل گفت: پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی وظیفه همگانی است و بهترین راه پیشگیری، عمل به قانون است.

او افزود: بیش از یک هزار و ۴۳۶ پرونده در خصوص جرایم اینترنتی و مرتبط با فضای سایبری در ۱۰ ماهه گذشته از سال در محاکم استان اردبیل تشکیل شده که این میزان پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل ضمن حمایت از هرگونه کسب‌وکار مجاز در فضای مجازی، با هرگونه سوءاستفاده‌ها و جرایم در این عرصه به ویژه کلاهبرداری از مردم تحت پوشش فروش کالا، برخورد جدی می‌کند.

در این جلسه که با دستور بررسی راهکارهای پیشگیرانه از آسیب‌های بازاریابی، تبلیغات و فروش اینترنتی کالا و ارتقای امنیت خرید در فضای مجازی برگزار شد، بر لزوم افزایش آگاهی‌های عمومی و اطلاع‌رسانی‌های مناسب و اقدامات شایسته توسط دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین هوشیاری بیش از پیش مردم در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه