English

هاشم علایی خبر داد:

اعطای پروانه تائید صلاحیت و علامت استاندارد به ۴۰ واحد تولیدی در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال به ۴۰ واحد تولیدی و خدماتی در استان پروانه تائید صلاحیت کنترل کیفیت و پروانه کاربرد علامت استاندارد اعطا شده است.

اعطای پروانه تائید صلاحیت و علامت استاندارد به ۴۰ واحد تولیدی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ادامه بازدید‌ها و سرکشی‌های مداوم از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان اردبیل، در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۰ که به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است؛ از خطوط تولید و آزمایشگاه ۴۰ واحد تولیدی به صورت هفتگی بازدید به عمل آورده است.

وی از تلاش‌ها و خدمات واحد‌های تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم افزود: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: یک محصول زمانی ماندگار است که ایمنی و سلامت مشتری را تامین نماید و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد و رمز ماندگاری برند محصولات، بروز آوری فناوری تولید و ارتقاء کیفیت می‌باشد.

علایی گفت: اداره کل استاندارد استان اردبیل همواره در کنار واحد‌های تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تقویت تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

وی همچنین برای برگزاری نشست‌های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات واحد‌های استان اعلام آمادگی کرد و همچنین مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی را در دوره‌های آموزشی و تدوین استاندارد‌های ملی خواستار شد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال از خطوط تولید و آزمایشگاه واحد‌های تولیدی از جمله عسل باران باغرو، آذر ساوج، دستمال کاغذی فیدار، بنیاد بتن آذر آبادگان، کیمیا نوش، آرتا بتن شرق، ارس ایرانیان، آرتاویل تایر، ورنا جام ایرانیان، بتن مغان، بتن فتحی، زیپ لاین مشگین، جمیل حریریان، آرتا چوب، روغن نباتی ناب، آرتا چوب سبلان، تیرچه بتن صنعت، آذر تفلن، لاله بتن، تیرچه علیزاده، جیران سوت، حیات گاز، سیمان اردبیل، مهراب بهشت، پاک آب، شیرالات قیاسی و قهرمان، مشگین لبنی، سردخانه‌ها بازدید و طی آن پروانه تائید صلاحیت کنترل کیفیت و پروانه کاربرد علامت استاندارد اعطا شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه