English

هاشم علایی خبر داد:

انجام ۱۹۳مورد بازرسی از مراکز تولیدی و خدماتی در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: 193 مورد بازرسی توسط اکیپ های مشترک از بخش خدماتی، مراکز عرضه و فروش در سطح استان انجام شده است.

انجام 193مورد بازرسی از مراکز تولیدی و خدماتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در جلسه شورای فنی این اداره کل گفت: از ابتدای امسال 193 مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی و عرضه در قالب اکیپ های مشترک با همکاری نمایندگان دستگاههای مرتبط انجام پذیرفته است.

وی افزود: بازرسی های انجام یافته با حضور نمایندگان این اداره کل، استانداری، فرمانداری های شهرستانها، معاونت غذا ودارو، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بصورت  اکیپ های مشترک با هدف جلوگیری از عرضه کالا و خدمات فاقد استاندارد و بی کیفیت، انجام یافته است در این بازرسی ها،اقلام تولیدات دامی، آرد نانوایی، شیرالات مغایر با استاندارد، شناسایی و جمع آوری و یا عودت داده شداند.  

مدیر کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: از تمامی واحدهای تولیدی ، فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود از فروش کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند و همکاری لازم را با بازرسان اداره کل استاندارد استان و شرکت‌های تایید صلاحیت شده داشته باشند تا بتوانیم با نظارت بر کالاهای استاندارد شده، امنیت و سلامتی مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.

علایی گفت: از تمامی همشهریان انتظار داریم در صورت برخورد با هرگونه کالای غیراستاندارد و یا کالاهای بی‌کیفیت با شماره تلفن گویای 1517 و تلفن های8 -33741157 تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه