English

هاشم علایی خبر داد:

عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد در فروش اینترنتی زیر ذره بین استاندارد

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد در فروش اینترنتی زیر ذره بین استاندارد قرار دارند.

عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد در فروش اینترنتی زیر ذره بین استاندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در کمیته فنی اداره کل ضمن اشاره به حساسیت بالای کالاهای عرضه شده در سایت های فروش اینترنتی بر اهمیت و لزوم عرضه و فروش کالاهای استاندارد در سطح استان تاکید کرد.

وی افزود: در اجرای مفاد تبصره 3 ماده 14و همچنین ماده 15قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سایت های فروش اینترنتی فعال در مراکز استان ها، باید از فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری که فاقد علامت استاندارد معتبر و کد ده رقمی زیر آن می باشند، اکیدا خودداری کنند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل افزود: در بازرسی های بعمل آمده دو نمونه از کاغذ دستمالی غیر استاندارد در یکی از این سایت های سراسری مشاهده شده بود که طی مکاتباتی از فروش آن جلوگیری به عمل آمد.

علایی ضمن اشاره به اهمیت این موضوع افزود: در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین با فروشگاه های خاطی برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: از هم استانی های عزیز در خواست می شود در برخورد با کالاهایی که نشان استاندارد و کد ده رقمی قید نشده باشد با تلفن گویای 1517 و یا با شماره تلفن های :8- 33741156 تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه