English

هاشم علایی خبر داد:

آزمون دوره ای بیش از ۱۳۰۰ نازل عرضه سوخت مایع در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و 300 نازل عرضه سوخت مایع در سطح استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است.

آزمون دوره ای بیش از 1300 نازل عرضه سوخت مایع در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در تشریح عملکرد شش ماهه اول امسال در حوزه آزمون ادواری نازل های عرضه سوخت مایع گفت: نازل عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در اردبیل و تمام شهرستان های تابعه استان براساس وظایف تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی و آزمون قرارمی گیرند.

وی افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازلها، طبق برنامه به صورت دوره ای (هر3 ماه یکبار) و با هدف حمایت از حقوق جایگاه داران و مصرف‌کنندگان انجام می گیرد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: تعداد 849 نازل سوخت مایع در جایگاه های سوخت استان فعال می باشد که در مجموع تعداد یک هزار و 378 آزمون بر روی این تعداد نازل انجام شده و در این زمینه 84 درصد برنامه عملیاتی پیش بینی شده، تحقق یافته است.

علایی افزود: کارشناسان این اداره کل، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره ای از جایگاه های عرضه سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون های فنی نازل ها بر اساس استاندارد ملی و روش اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران و تائید آن با نصب برچسب آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل را تصدیق می کنند.

وی بیان کرد: در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد با همکاری شرکت نفت از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در پایان از شهروندان خواست در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی