English

هاشم علایی خبر داد:

انجام بیش از ۴۰۰ بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: بازرسان در شش ماهه اول امسال، 443 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش استان انجام داده اند.

انجام بیش از 400 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در زمینه بازرسی فنی از واحد های تولیدی تحت پوشش و تاسیسات سیلندر گاز پرکنی و سردخانه استان گفت: تعداد 443 مورد بازرسی فنی توسط کارشناسان اداره کل و همچنین بازرسان شرکت های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی از صنایع تولیدی و خدماتی استان اردبیل انجام شده است.

وی افزود: در این زمینه تحقق 55 درصدی طبق برنامه عملیاتی سال 1400 حاصل شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل مطابقت آن با شرایط استاندارد از جمله مواردی است که در این بازرسی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

علایی بیان کرد: در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی و خدماتی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استاندارد زمین های بازی و تجهیزات شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد، تصریح کرد: از ابتدای سال 1400 تا کنون 96 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و تجهیزات زمین بازی انجام شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با بیان‌ اینکه فعالیت شهرهای بازی که دارای وسایل تفریحی هستند، منوط به اخذ تاییدیه ایمنی  استاندارد و انجام آزمون های مربوط است، از تمامی شهرداران درخواست کرد به هیچ عنوان اجازه فعالیت به بهره برداران تجهیزات شهربازی بدون دارا بودن گواهینامه استاندارد را ندهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه