English

علی محمدیان خبر داد:

۳۹ بستری جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

39 بستری جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی محمدیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 39 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که طی این مدت خوشبختانه هیچ مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۱۵4 نفر رسید که نسبت به روز قبل 2 نفر کاهش داشته است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در حال حاضر 29 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند همچنین خوشبختانه 41 بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدیان بیان کرد: ۲ میلیون و 3 هزار و 968 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، ۹۲۱ هزار و 683 دُز مربوط به مرحله اول، ۸۱۲ هزار و 487 دُز مربوط به مرحله دوم و 269 هزار و 798 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی افزود: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان پارس آباد در وضعیت نارنجی، شهرستانهای اردبیل، خلخال، بیله سوار، گرمی، سرعین، نیر، کوثر و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه