English

امام جمعه اصفهان:

تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف دشمن است

امام جمعه اصفهان گفت: یکی از اهداف دشمنان تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن ارزش های نظام است که در این زمینه باید هوشیار بود.

تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و معاونان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی "صافی گلپایگانی" و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: وجود پر برکت حضرت امام خمینی (ره) هدیه ای از جانب خداوند به مردم ایران بود تا به دست این مرد بزرگ آنها را از طاغوت زمان نجات دهد.

وی افزود: امروز علی رغم دست اندازی ها، توطئه ها و دشمنی هایی که از ابتدا با انقلاب اسلامی شد اما همچنان می بینیم که قطار انقلاب متوقف نشده و با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است و به همین دلیل ضروری است واقعیت ها، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم به خصوص نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

وی مهمترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه همه نهادها، سازمان ها و دستگاه ها است و همه باید به میدان بیایند و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: با وجود همه توطئه های دشمنان روز به روز در جهات مختلف پیشرفت داشته ایم و باید گفت که انقلاب اسلامی به تمام معنا معجزه قرن بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نباید خدمات و اقدام های تاثیر گذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را فراموش کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مجموعه انتظامی کشور گفت: امروز تحولات و پیشرفت های بسیار زیادی در مجموعه پلیس کشور رخ داده که قابل قیاس با زمان طاغوت نیست.

امام جمعه اصفهان همچنین بر تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه انتظامی کشور و استان برای مردم نیز تاکید کرد.

وی اظهار داشت: پلیس در نظام اسلامی، پلیسی است که در برابر مجرمان و ناامن کنندگان جامعه مقتدر و در برابر توده مردم با رحمت و مهربانی عمل می کند و همین ویژگی، نیروی پلیس کشور ما را با پلیس سایر کشورها متمایز کرده است که امیدواریم در تداوم این روند همچنان موفق باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر هدف از این دیدار را تجدید بیعت با ولایت و آرمان های شهدا عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی استان براساس رسالت سنگینی که برعهده دارد در حراست از ارزش های انقلاب همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نمی کند.

سردار محمدرضا میر حیدری افزود: امروز علی رغم برخی مسائل و مشکلاتی که وجود دارد اما بحمدالله با مجاهدات ماموران پلیس و ایجاد وفاق و همدلی با سایر دستگاه های امنیتی،  استان اصفهان در بین استان های درجه یک از نظر کنترل جرایم و مجرمان شرایط بسیار مطلوبی دارد.

وی گفت: امسال ۹ مرحله طرح ذوالفقار، پنج مرحله طرح محرم و پنج مرحله طرح قدس با همکاری و تعامل دستگاه قضائی، بسیج و دستگاه اطلاعاتی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استان اجرا شده که دستاوردهای خوبی به همراه داشت و میزان جرایم به ویژه سرقت به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: امسال در حوزه جرایم خشن نسبت به سال قبل ۴۳ درصدکاهش داشته ایم.

سردار میر حیدری افزود: در این مدت سرقت خشن از منازل ۳۴ درصد، مغازه ها ۳۱ درصد، خودرو ۱۸ درصد و موتورسیکلت ۱۶ درصد کاهش داشته است.

نیروی انتظامی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه