English

نماینده بناب در مجلس عنوان کرد:

جذب نیروی متخصص و پزشک عمومی مهم ترین نیاز حوزه درمان بناب است

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نیاز امروز حوزه درمانی شهرستان بناب جذب نیروی متخصص و پزشک عمومی است.

جذب نیروی متخصص و پزشک عمومی مهم ترین نیاز حوزه درمان بناب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در حاشیه مراسم افتتاح چندین پروژه درمانی شهرستان بناب با تبریک دهه مبارکه فجر اظهار داشت: اگر امروز با مسئولان در حال خدمت به مردم هستیم به برکت انقلاب است و اگر انقلاب نبود ما مسئولان نبودیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحالم که امروز چندین پروژه مهم از جمله ام آر آی در بناب افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

باقری بنابی با اشاره به احداث بیمارستان ۲۰۰ تخته خوابی در شهرستان بناب ابراز کرد: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر  هزار میلیارد تومان در حال احداث می باشد که انتظار داریم مسئولان استان نیز در جهت تکمیل آن همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی جذب پزشک متخصص و عمومی برای شهرستان بناب را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که  در حال حاضر در برخی از بخش ها کمبود پزشک داریم که امیدواریم مسئولان استانی هرچه سریعتر این مشکلات را برطرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه