English

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

اجرای طرح عملیاتی ظفر ۷ در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله هفتم طرح عملیاتی ظفر در 6 شهرستان استان با رمز عملیاتی "والفجر" و دستگیری اراذل و اوباش کوی غفاری ساری در این عملیات خبر داد.

اجرای طرح عملیاتی ظفر 7 در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان، طرح ظفر 7 با رمز عملیاتی والفجر با به کارگیری 135 تیم عملیاتی به صورت همزمان در 6 شهرستان ساری، میاندرود، سوادکوه، بابل، محمودآباد، نوشهر و تنکابن به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت به ویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این طرح 47 عامل افیونی و 28 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 47 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

همچنین سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 76 سارق، 3 خودرو و 89 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

وی از دستگیری 10 نفر از از اراذل و اوباش منطقه و از جمله افراد شرور کوی غفاری در شهرستان ساری خبر داد و گفت: در این طرح 180 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

حسینی به کشف 21 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این طرح نیز اشاره کرد و افزود: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 12 تن چوب جنگلی قاچاق، 8 دستگاه ماینر و 10هزار عدد مواد محترقه کشف شد.

وی بیان داشت: 44 خودرو، 12 موتورسیکلت و یک دستگاه موتور سنگین قاچاق به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز توقیف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه