English

نقد به همراه انصاف و عدل ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نقد منصفانه با تخریب متفاوت است، اظهار داشت، منتقدان و آگاهان باید با حفظ عدل و انصاف نسبت به آگاهی رسانی تلاش کنند.

نقد به همراه انصاف و عدل ارزشمند است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی در جشن انقلاب با محور انقلاب اسلامی، خودباری و جوانان ایرانی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سقز برگزار شد، در نشست با روحانیان و مسئولان افزود: با وجود اینکه کشور در محاصره اقتصادی است ولی تلاش‌های زیادی برای عمران و آبادانی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگرچه بخشی از  مشکلات اقتصادی در کشور ناشی از بی‌تدبیری است ولی نباید تلاش‌های دولتمردان را نادیده گرفت.

وی با عنوان اینکه، دوری کردن از خط اعتدال و انصاف، باعث مایوس کردن مردم می‌شود از روحانیان خواست تا در بیان دستاوردها، جوانب عدل و انصاف را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نقد منصفانه با تخریب متفاوت است، اظهار داشت: منتقدان و آگاهان باید با حفظ عدل و انصاف نسبت به آگاهی رسانی تلاش کنند.

حجت الاسلام پورذهبی همچنین بر اهمیت اعتماد به نفس، علاقه به کشور و اسلام، تحصیل و تذهیب نفس و آگاهی دادن مردم تاکید و تصریح کرد باید روحانیان و مسئولان، این محورها را ترویج کنند.

 فرماندار سقز هم در این نشست اظهار داشت: نقد در جامعه باید برای اعتلا نباشد نه افزون خواهی و زیاده‌خواهی و تلاش برای به دست آوردن منافع خویش.

کامیل کریمیان افزود: رسانه‌ها و اصحاب رسانه باید برای اعتلای جامعه بکوشند و با انتشار مطالب و واقعیت.ها در جامعه، فقط نکات ضعف را منتشر نککند بلکه به جوانب مثبت و دستاوردهای کشور نیز توجه کنند.

وی با بیان اینکه در بحث آگاهی بخشی و امید به زندگی در اجتماع، داشتن دیدگاه منصفانه به قضایا بسیار با اهمیت است از ائمه جمعه و جماعت شهرستان سقز خواست تا با ایراد سخن پیرامون دستاوردها، برای اعتلا و توسعه شهرستان، مطالبه گری نمایند.

فرماندار سقز با بازخوانی دستاوردهای ایران اسلامی در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در همه مقاطع، مفاهیمی چوم وحدت و انسجام که در جنگ تحمیلی به اوج خود رسید باعث ارتقا و تعالی کشور شد و توسعه آبادانی و امید به بارآورد.

کریمیان در بخشی دیگر از سخنان خود عروج ملکوتی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به جامعه روحاییت و خاندان و پیروان آن مرحوم تسلیت گفت.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم با اشاره به وظیفه خطیر علما در روشنگری اجتماع تصریح کرد: دشمن در تمام مقاطع به دنبال توطئه و کارشکنی بوده است.

ماموستا سیدفاروق حسینی افزود: غرب با پشتوانه قوی رسانه ای در صدد نفوذ و رخنه در بنیان های خانواده و دین است و باید مواظب باشیم.

وی از روحانیان خواست در جهت روشنگری جامعه در جهت ترویج مسائل اسلامی تلاش کنند و فتنه دشمنان را ناکام بگذارند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: ده فجر نماد اقتدار ایران اسلامی است و باید همه تلاش کنیم که آرمانهای امام راحل را همیشه ترویج کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از ماموستایان شهرستان که در زمینه های مختلف دینی و اجتماعی فعالیت کرده اند تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه