English

استاندار کرمانشاه:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را اولویت ببخشیم

استاندار کرمانشاه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی همواره می گفتند تا می توانید به مردم خدمت کنید.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را اولویت ببخشیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در گردهمایی امروز ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، سردار امیری مقدم استاندار کرمانشاه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی همواره می گفتند تا می توانید به مردم خدمت کنید.

وی افزود: حضرت آیت الله علما سرمایه و نعمتی بزرگ برای استان کرمانشاه هستند، لذا همه ما باید از فرصت خدمتگزاری به این مردم استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: بحث حاکمیت دینی بیشترین خواسته مردم از مسوولان انقلاب بود، لذا حاکمیت دینی باید اجرایی شود، چون حاکمیت اسلام برای ما عزت آورد، و از برکت آن اقتدار پیدا کردیم، چون قبلا مستعمره بودیم الان عزت و اقتدار داریم.

امیری مقدم با اشاره به تلاش های گسترده دولت برای رفع محرومیت از جامعه تاکید کرد: امروز دولت از وجود خودش مایه می گذارد و تلاش شبانه روزی باید استمرار داشته باشد، چون آیت الله رئیسی ویرانه تحویل گرفتند. استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید از خود بپرسیم چرا این همه تحریم؟ چرا اینقدر دشمنی؟اگر قدرت دفاعی ما اینگونه نبود، تا به حال چندین بار مورد تهاجم دشمن بودیم، الان هم معترف هستیم که مشکلات هست، لذا از ائمه جمعه به عنوان مشاورین امین مردم و دولت استمداد می طلبیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: یکی از اصول نماز جمعه همین حضور مردم است و این که مردم بدون دغدغه حرفشان را با مسوولان بگویند. 

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در خواست من از دوستان این هست که بیایید به عنوان ائمه جمعه امید آفرینی بیشتری داشته باشید، چرا بعد از ۴۳ سال می گوییم شاخص های فلاکت؟ اصلا نباید این تعبیر فلاکت را به کار ببریم، یکی از مواردی که امروز خلاء آن وجود دارد معرفی بد استان کرمانشاه است، به رغم بیکاری باید عظمت استان را مطرح کنیم، استان کرمانشاه استان وحدت، گردشگری، قطب فرهنگی غرب و بسیاری مواهب ارزشمند دیگر است.

سردار امیری مقدم افزود: بد معرفی کردن استان ، کار ضد انقلاب است، چون وقتی استان بد معرفی شود، هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست در این استان سرمایه گذاری نماید.

استاندار کرمانشاه در پایان یادآور شد: از طرح انتقاد های سازنده با راهکارهای مناسب استقبال می کنیم، زیرا اگر انتقاد سازنده باشد باعث پیشرفت استان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه