English

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان:

انقلاب اسلامی گردنه های سختی را از آغاز پیدایش پشت سر گذاشته

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: در طول این ۴۳ سال سخت‌ترین فشارها بر جمهوری اسلامی وارد شد، این فشارها فقط از جانب دشمن نبود، بلکه دوستان نادان نیز به طرق دیگر فشارآوردند.

انقلاب اسلامی گردنه های سختی را از آغاز پیدایش پشت سر گذاشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سخنانی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آزمایش بسیار بزرگی برای همه ملت ایران به ویژه روحانیت آغاز شده است و در آستانه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و اکنون مسوولیت ما دوچندان شده است.

حجت الاسلام پورخاقان این سخنان را در بازدید از سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی بیان کرد و ادامه داد: پروردگار می‌فرماید پس از آنکه ظالمان را سرنگون کردیم حکومت را به صالحان سپردیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: به تعبیری در ادامه می فرماید، شما که پیش از این شعار می دادید اگر قدرت دست ما بود چه می‌کردیم، اکنون امکانات و حکومت در اختیار  شماست و در انتظار رفتار شما هستیم لذا دوره انقلاب آزمایش بسیار سختی است.

وی همچنین افزود: در طول این ۴۳ سال سخت‌ترین فشارها بر جمهوری اسلامی وارد شد، این فشارها فقط از جانب دشمن نبود، بلکه دوستان نادان نیز به طرق دیگر فشارآوردند و انقلاب اسلامی گردنه های سختی را از همان آغاز پیدایش خود پشت سر گذاشته است.

حجت الاسلام پورخاقان اضافه کرد: از همان ابتدای انقلاب و تشکیل دولت لیبرال تا جنگ تحمیلی و سپس قضایای مربوط به قائم مقام رهبری برای این نهضت پیش آمد که امام خمینی (ره) کشتی انقلاب را از میان مشکلات به سلامت هدایت نمود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: و در نهایت هدایت این کشتی به جانشین خلف امام راحل سپرده شد، کسی که بیش از ۳۰ سال با تمام نامهربانی و خیانتها که برخی از آنها از درون انقلاب شکل گرفت؛ توانست این انقلاب را حفظ کند و به بهترین وجه پیش ببرد؛ امیدواریم بتوانیم این نظام مقدس را با دست با کفایت این رهبر عزیز و با اقتدار به ساحل نجات و به حضرت مهدی (عج) برسانیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح

حجت الاسلام پورخاقان در خاتمه تصریح کرد: رییس قوه قضائیه از سازمان قضایی نیروهای مسلح رضایت دارد و این رضایت به خاطر عملکرد کارکنان و قضات این سازمان است و از این پس نیز همکاران باید با رعایت حقوق و وقت مردم و سازمان به فعالیت خود ادامه دهند.

حجت الاسلام علی اسماعیلی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: در شرایط فعلی بیش از ۵۰ یگان نظامی مستقل در این استان مستقر است که این رقم در کشور کم نظیر است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی یادآور شد: خراسان رضوی ۷۰۰ کیلومتر مرز با افغانستان و ترکمنستان دارد که امن است اما در مرز افغانستان مشکلاتی  وجود دارد که تردد و مهاجرت غیرقانونی از این مرز به خاطر فقر و گرفتاری های کشور همسایه است. 

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: در برخی مناطق خراسان رضوی جاده مرزی قابل تردد و مناسب وجود ندارد و طی سال جاری با تلاش کارکنان و قضات این مجموعه حدود هشت هزار و ۷۰۰ پرونده رسیدگی شده است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی