English

مدیر مجتمع مس سونگون:

دشمنان انقلاب اسلامی در پی هجوم به سنگرهای تولید و صنعت کشور هستند

مدیر مجتمع مس سونگون گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در ادامه توطئه‌های خود می‌کوشند به سنگرهای تولید و جبهه‌ی صنعت هجوم آورند و با تضعیف روحیه کاری و ترویج فرهنگ بی‌تفاوتی بین کارگران، تشویق به ناهنجاری و ... به دنبال تضعیف و تعطیلی صنایع هستند که باید به جد با آن مقابله کرد.

دشمنان انقلاب اسلامی در پی هجوم به سنگرهای تولید و صنعت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جهانگیر رضوی با اشاره به ورود جنگ اقتصادی تحمیلی به کشور اظهار داشت: تک تک سربازان این جبهه در قبال این مسئله مسئول هستند اما در این بین تشکل‌های دینی و فرهنگی از قبیل انجمن‌های اسلامی، ستادهای امر به معروف و نهی از منکر، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ... باید در خط مقدم خنثی سازی این دسایس ایفای نقش کنند و چون گذشته در صیانت از این سنگرها ایثار کنند.

مدیر مجتمع مس سونگون با اشاره به جایگاه منابع انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی افزود: مطالعه تحولات کشورهای توسعه یافته، نقش احساس مسئولیت و وجدان کاری کارگران در پیشبرد اهداف صنعتی این کشورها را آشکار می‌کند و در این بین تقویت ارزش‌های دینی و ملی، تبیین و تشریح ارزش کاری تک تک مشاغل در ارتقاء مجموعه‌ها و سازمان‌ها می‌تواند در ایجاد انگیزه و تلاش برای هم افزایی مفید واقع شود لذا پویایی تشکل‌های دینی و فرهنگی در صنایع یک ضرورت است.

 وی با اشاره به تلاش همکاران و اعضای این تشکلات در مجتمع مس سونگون گفت: ضمن تشکر از تمامی این عزیزان، باید تاکید کنم که در قبال مسائل یاد شده مسئول هستیم و باید در این راستا با بروزرسانی اطلاعات و تکنولوژی ها به‌صورت پویا و فعال به کار خود ادامه دهیم و زمینه ساز موفقیت‌های مجموعه خود باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه