English

امین‌حسین رحیمی:

کمیته اقدام مشترک، تعامل دستگاه ها برای برخورد با تخلفات

وزیر دادگستری بیان کرد: حمایت از تولید شعار محوری دولت است بنابراین با چنین تعاملاتی تا حد امکان از گرانفروشی جلوگیری شده و این پدیده رخ نمی‌دهد.

کمیته اقدام مشترک، تعامل دستگاه ها برای برخورد با تخلفات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در سخنانی عنوان کرد: افرادی که در وضعیت فعلی جنگ اقتصادی دشمن با تخلفات خود معیشت مردم را در تنگنا قرار می‌دهند با برخورد جدی روبرو می‌شوند.

رحیمی این سخنان را در جمع مدیران اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد و ادامه داد:  روال درج قیمت مصرف‌کننده بر روی کالاها باید انجام شود و  از این پس "قیمت تولیدکننده" بر روی کالاها درج شود.

وزیر دادگستری در ادامه اضافه کرد: بر این اساس فروشنده اجازه دارد درصدی از سود را بر "قیمت تولیدکننده" اضافه کرده و این نرخ را در معرض دید خریداران قرار دهد لذا اگر قیمت بیشتر از سود مصوب باشد با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: شهروندان اگر با نرخ سودی از سوی فروشنده بر روی کالا مواجه شدند که بیشتر از نرخ اعلام شده در "سامانه حمایت از مصرف‌کنندگان" است آن را به اداره تعزیرات اعلام کنند تا با فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وزیر دادگستری

رحیمی تاکید کرد: تاسیس کمیته اقدام مشترک که این کمیته ذیل ستاد تنظیم بازار متشکل از مسوولان و کارشناسان سازمانهای صنعف معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و بازرسی بسیج اصناف، اتاق اصناف و همچنین وزارت کشور فعالیت دارد.

وزیر دادگستری در ادامه متذکر شد: کمیته اقدام مشترک در سطح همه استانهای کشور تشکیل شده تا با فعالیت آن در برخورد با تخلفات همکاری و تعامل بین دستگاهی ایجاد شود.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: حمایت از تولید شعار محوری دولت است بنابراین با چنین تعاملاتی تا حد امکان از گرانفروشی جلوگیری شده و این پدیده رخ نمی‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه