English

علی سلیمانی:

دامداران نیشابور، بیش از ۴۰۰ تن خامه منجمد به آسیای میانه صادر کردند

رییس شبکه دامپزشکی نیشابور بیان کرد: نیشابور در پرورش گاو شیری رتبه اول در استان را به خود اختصاص داده و دامداران باید در هنگام تولید شیر خام استاندار‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دامداران نیشابور، بیش از ۴۰۰ تن خامه منجمد به آسیای میانه صادر کردند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی سلیمانی رییس شبکه دامپزشکی نیشابور در خبری اعلام کرد: ۴۰۰ تن خامه منجمد پس از نمونه برداری، آزمایش‌ها و رعایت دستورالعمل‌های صادرات مواد لبنی با اخذ گواهی بهداشتی دامپزشکی به کشور‌های آسیای میانه صادر شد.

سلیمانی در اداه این خبر اضافه کرد: نیشابور در پرورش گاو شیری رتبه اول در استان را به خود اختصاص داده که وجود صنایع تبدیلی متعدد و تلاش دامداران سختکوش با به کارگیری روش‌های فنی و علمی به رونق این صنعت کمک زیادی کرده است.

رییس شبکه دامپزشکی نیشابور همچنین اظهار کرد: دامداران باید در هنگام تولید شیر خام استاندار‌های بهداشتی را رعایت کنند تا محصول نهایی از کیفیت لازم برای صادرات برخوردار باشد.

سلیمانی در خاتمه این خبر متذکر شد: همچنین دامداران باید نسبت به انجام به موقع آزمایش‌های سل و بروسلوز و واکسیناسیون و رعایت شرایط قرنطینه‌ای موارد لازم را رعایت کنند تا از ابتلای دام‌ها به بیماری‌های واگیر مانند تب برفکی، سل و بروسلوز جلوگیری شود و محصول نهایی نیز پاک و سالم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه