English

محمد پهلوان:

افزایشی بستری بیماران کرونا در خراسان رضوی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تمامی سطوح خدمات رسانی در حوزه های بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند.

افزایشی بستری بیماران کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر ۳۱۱ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه بستری هستند که ۸۲ بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند. مراجعه به مراکز سرپایی نیز افزایش محسوسی داشته است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تاکید کرد: ویروس اومیکرون قدرت انتقال و انتشار بالایی دارد و بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون است.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: تمامی سطوح خدمات رسانی در حوزه های بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند و در صورت بروز علائم شبیه به سرماخوردگی، افراد برای بررسی بیشتر می توانند به مراکز سطح یک که شامل مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه ها هستند مراجعه نمایند و از حضور مستقیم در بیمارستان ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه