English

عصمت تقی آبادی:

تهیه بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت برای بهبود وضعیت آنها می باشد

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی مکلف به تدوین و اجرای برنامه عملیاتی بهبود وضعیت سلامت کارکنان خود بر اساس این بسته می باشند.

تهیه بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت برای بهبود وضعیت آنها می باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور در خبری اعلام کرد: تشدید نظارت بازرسان بهداشت حرفه ای این معاونت در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای بسته سلامت کارکنان اداری در سطح ادارات دولتی و بانک های نیشابور.

تقی آبادی در ادامه این خبر افزود: این طرح در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای بسته سلامت کارکنان در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در مراکز پرتردد به ویژه بانک ها و ادارات دولتی و .. اجرا می شود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور همچنین تصریح کرد: کارشناسان بهداشت حرفه ای معاونت بهداشت از کلیه سازمان ها، ادارات و بانک ها موجود در سطح شهرستان بازرسی بعمل آورده و اطلاعات و آموزش های لازم را ارائه می دهند.

وی در ادامه متذکر شد: در خصوص "بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت" با نامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است و کلیه دستگاه های اجرایی مکلف به تدوین و اجرای برنامه عملیاتی بهبود وضعیت سلامت کارکنان خود بر اساس این بسته می باشند و در این خصوص اطلاع رسانی لازم توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای به این مراکز داده شد.

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد: ضمن تشکر و قدردانی از ادارات و سازمان های دولتی و خدماتی جهت رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تاکید می شود  همشهریان محترم جهت مراجعه به ادارات و مراکز خدماتی دولتی حتما استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مد نظر قرار دهند.

تقی آبادی در خاتمه یادآور شد: ادارات و سازمان های دولتی و خدماتی جهت اطمینان بیشتر با تزریق دوز سوم واکسن خود، واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند و همشهریان عزیز در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند با تماس با   سامانه ۱۹۰ (سامانه پاسخگویی شکایات بهداشتی وزارت بهداشت) تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر