English

محمد باباخانی:

کارت واکسن تنها راه استفاده از مشاغل حساس است

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تمامی خدمات‌دهندگان در این اماکن نیز باید واکسیناسیون کامل انجام داده و کارت واکسن داشته باشند.

کارت واکسن تنها راه استفاده از مشاغل حساس است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد باباخانی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: در حال حاضر خدمات‌رسانی مشاغل حساس در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به دلیل خطر ابتلا به کرونا، تنها با ارائه کارت واکسن از سوی خدمت‌گیرندگان میسر است.

محمد باباخانی در ادامه این خبر اعلام کرد: خدمات رسانی در این بخش شامل استخرها، سینماها، سالن‌های غذاخوری و  تالارها می‌باشد که خدمات گیرندگان باید قبل از ورود به این اماکن کارت واکسن کرونا یا تصویر آن را ارائه کنند.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه اظهار کرد: تمامی خدمات‌دهندگان در این اماکن نیز باید واکسیناسیون کامل انجام داده و کارت واکسن داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: در صورت راه‌اندازی " سامانه امید " از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمامی سازمان‌ها، ادارات و دستگاههای اجرایی می‌توانند از واکسیناسیون خدمت‌گیرندگان خود اطلاع حاصل کنند.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: اقدامات نظارتی بازرسان بهداشتی این دانشگاه با هدف انجام واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پنج گروه شامل ادارات، اصناف، مراکز آموزشی، ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری انجام می‌شود.

باباخانی در خاتمه یادآور شد: هم‌اکنون  ۴۸۰ تیم بهداشتی شامل بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای نظارتهای بهداشتی در این پنج گروه را بر عهده دارند و بازرسان بهداشتی نیز نظارت‌های عالی را انجام می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عزراعیل

    مرگ بر فراماسونها وگلوبالیستها درایران ودنیا

  • mersad

    تاب آوری مردم در برابر ماسک زدن، محدودیت کرونا و دوزهای مکرر واکسن کرونا هم تمام شده است! طبق قانون اساسی تحمیل و اجبار هر ماده ای که عوارض احتمالی دارد خلاف قانون است! تحمیل واکسن های پر عوارض به بهانه سفر و کار خلاف قانون است. دیوان عدالت اداری اعلام کرده است وزارت بهداشت مرجع قانون گذاری در این امر نیست و این امر خلاف عدالت است.در صورت جریمه به دیوان عدالت اداری شکایت کنید و از حق خود دفاع کنید و زیر بار ظلم نروید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه