English

محمد پهلوان کاشی:

امیکرون در خراسان رضوی در حال افزایش است

مسئول اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری از انتقال اُمیکرون، واکسیناسیون، رعایت کامل دستور‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

امیکرون در خراسان رضوی در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تا کنون فوتی ناشی از اُمیکرون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش نشده است.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر افزود: تا کنون ۲۴۹ مورد ابتلا به اُمیکرون در خراسان رضوی شناسایی شده، اما فوتی ناشی از اُمیکرون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش نشده است.

مسئول اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ابتلا به امیکرون در خراسان رضوی در حال افزایش است و با توجه به قدرت سرایت پذیری بالای این ویروس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در همه سطوح اعم ازمراکز خدمات جامع سلامت منتخب، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به بیماران و مراجعان است.

وی همچنین تاکید کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری از انتقال اُمیکرون ، واکسیناسیون، رعایت کامل دستور‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است و در صورت همکاری موثر مردم و تکمیل سه دز واکسن، انتظار می‌رود که وارد پیک‌های ناشی از کرونا نشویم.

مسئول اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: هم اکنون ۳۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار دارند و از نظر تعداد بیماران بستری در شرایط مناسبی قرار داریم.

پهلوان کاشی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش ایمنی افراد در دوره پنج تا شش ماهه پس از واکسیناسیون ، افرادی که دوز دوم خود را در شهریور دریافت کرده اند باید هر چه سریعتر اقدام به واکسیناسیون دوز سوم نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه