English

شهردار منطقه ۴ کرج ، مردی برای تمام فصول

نوشته ای کوتاه از مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج که همواره علیرغم نداشتن تخصصی، در حساس ترین پست‌های شهرداری جابجا و مشغول به خدمت می‌شود.

شهردار منطقه ۴ کرج ، مردی برای تمام فصول

به گزارش خبرگزاری موج البرز، محمد یساولی، شهردار منطقه ۴ پس از ماه‌ها اعتراض رسانه‌ها به وضعیت جاده قزلحصار کرج، بالاخره عملیات پاکسازی و نظافت این جاده را انجام داد.

گفتنی است این پاکسازی پس از آن صورت گرفت که علیرضا رحیمی، نایب رئیس شورای شهر کرج نسبت به وضعیت این جاده، انتقاداتی جدی مطرح کرده بود.

از مدتها پیش تصادفات این جاده، سوژه بیشتر رسانه‌های کرجی بود و ماه گذشته نیز یک جوان در تصادف این جاده کشته شد تا یساولی یاد ایمن‌سازی در این محور بیفتد و ابتدایی‌ترین وظیفه خود را با واژه «عملیات جهادی» رسانه‌ای کند.

لازم به ذکر است یساولی پیش از این رئیس آرامستان های کرج بود و زمانی نیز مدیریت سازمان حمل و نقل را عهده‌دار شد و بلافاصله مدیریت سازمان تخصصی آتش‌نشانی را بدون یک روز کار تخصصی برعهده گرفت و در کمال تعجب شهردار مهرشهر شد.

یساولی نمونه ای از مدیران این شهر و استان است که هرجا حضور داشت، نه تنها مدرک تخصصی آنرا نداشت، بلکه عملکردش سالها بعد گویای فعالیت وی بوده و همچنان پست می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه