English

با تحلیف دو عضو جدید،

هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه بالاخره مشخص شد

با برگزاری مراسم تحلیف دو تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه و انتخابات هیئت رئیسه، رسول آزادی بعنوان رئیس شورای شهر کرمانشاه انتخابات شد.

هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه بالاخره مشخص شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مراسم تحلیف دو تن از اعضای منتخب شورای شهر کرمانشاه که پیش از این با اعلام نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی به شورای شهر کرمانشاه باز مانده بودند، در فرمانداری کرمانشاه برگزار و پس از آن اعضای هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه نیز مشخص شدند.

در این مراسم دو تن از منتخبین شورای شهر کرمانشاه، سیدحجت الله موسوی اجاق و سیدپیمان موسوی در برابر کلام الله مجید سوگند یاد کردند که از هیچ خدمتی برای شهر و مردم فروگذار نکنند.

در ادامه این مراسم با تاکید فرماندار کرمانشاه و دستور رئیس هیئت رئیسه سنی، رای گیری برای انتخاب هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه انجام و در نهایت رسول آزادی رئیس شورای شهر کرمانشاه شد.

همچنین کامبیز غلامی به عنوان نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه انتخاب و سالار احمدزاده، پوریا فخری و احسان حیدریان نیز به ترتیب با رای اعضای شورای شهر کرمانشاه به عنوان منشی اول، منشی دوم و سخنگوی شورا انتخاب شدند. 

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در ابتدای این نشست ابراز امیدواری کرد: شورای ششم منشا خیر و خدمت برای مردم کرمانشاه باشد.

رنجبر سپس با عذرخواهی از مردم کرمانشاه به واسطه تاخیر چند ماهه در شروع رسمی فعالیت شورای ششم شهر کرمانشاه به واسطه رد صلاحیت دو تن از منتخبین شورای شهر کرمانشاه از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، گفت: این موضوع هیچ ارتباطی به شهرستان و استان نداشت و یک مشکل کشوری بود و در نهایت با اعلام نظر دیوان عدالت اداری دو عضو منتخب راهی شورای ششم شهر کرمانشاه شدند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت انتخاب اعضای هیئت رئیسه در همین نشست، گفت: وزیر کشور از مسئولان استان درخواست تسریع در انتخاب اعضای هیئت رئیسه و شهردار را داشته، لذا امیدواریم با انتخاب اعضای هیئت رئیسه، اعضای شورای شهر کرمانشاه سریعا شهردار جدید کرمانشاه را معرفی کنند.

رنجبر ادامه داد: اگرچه هم اکنون امورات شهر از سوی سرپرست شهرداری در حال انجام است، اما با انتخاب شهردار قطعا امور شهر بهتر و با انرژی مضاعف پیش خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه