English

فرهاد درستکار؛

پارلمان شهری جای جدل‌های جناحی و حزبی نیست

فرهاد درستکار کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس گفت: بررسی عملکرد شهرداری قبل، حین و بعد از اجرای برنامه ها را در راس امور قرار خواهیم داد چرا که پارلمان شهری جای جدل های جناحی و سیاست‌زدگی های افسار گسیخته نیست، چون معتقدم شهر سهم مردم است نه سیاسیون.

پارلمان شهری جای جدل‌های جناحی و حزبی نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فرهاد درستکار کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در گفتگو با موج به تشریح اهداف و برنامه های خود پرداخت و گفت: توسعه متوازن شهر نیازمند بهره‌گیری از توان جوانان متعهد و افزایش منزلت شهروندی است.

درستکار استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه و دلسوزان جامعه را در شناسایی نیازها، کمبودها و نابسامانی‌های فرهنگی اجتماعی موثر دانست و افزود: اختلاف و تفرقه بین اعضای محترم شورای شهر در سالیان گذشته، مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت شهر بندرعباس بوده است.

وی متذکر شد: متاسفانه دود این اختلافات یا به نوعی سهم‌خواهی های سیاسی به چشم مردم رفته است و ضربه این مسائل حاشیه‌ای به کالبد جامعه شهری وارد شده است.

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: شخصا از تفرقه بیزار هستم و نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهم بست تا اعضای محترم شورا با سلایق متفاوت، فقط یک هدف مشترک به اسم «بندرعباس» داشته باشند.

فرهاد درستکار افزود: حل معضلات شهری در ابتدا نیازمند تغییر زیرساخت‌ها است تا بتوانیم با شناخت وضع موجود به سمت موقعیت مطلوب حرکت کرده و ضمن تشدید نظارت‌ها از فساد، تبعیض و بی عدالتی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه نام بندرعباس محور تمام تصمیم گیری‌ها در مدیریت شهری مدنظر ما در آینده خواهد بود اظهار کرد: بررسی عملکرد شهرداری قبل، حین و بعد از اجرای برنامه‌ها را در راس امور قرار خواهیم داد چرا که پارلمان شهری جای جدل‌های جناحی، حزبی و سیاست‌زدگی‌های افسار گسیخته نیست و از همه می‌خواهم که اجازه بدهند لااقل شهر برای شهروندانش باقی بماند، چون معتقدم شهر سهم مردم است نه سیاسیون.

درستکار تصریح کرد: در انتخاب شهردار صداقت، امانتداری، تقوا، تجربه و تخصص را در نظر خواهم گرفت و ایمان دارم اگر این ویژگی ها با پشتکار و روحیه کار جهادی تلفیق شود مصداق یک شهردار مناسب خواهد بود.

این کاندیدای شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم بهره‌گیری از ظرفیت صنایع غرب و اجرا نشدن سهم مشارکت اجتماعی صنایع آلاینده در غرب شهر بندرعباس ابراز داشت: شرکت ها و کارخانجات صنعتی باید پای کار آمده تا با انتقال منابع مالی ناشی از این مشارکت و هدایت آن به سمت خدمات رفاهی و توسعه صنعت گردشگری شاهد رونق کسب و کار مردم بومی باشیم.

درستکار در خصوص برنامه‌های خود در حوزه فرهنگ نیز گفت: در حوزه فرهنگی طی دوره‌های گذشته فرهنگسراهای خوبی ساخته شده است اما متاسفانه فرهنگ همچنان پشت درهای بسته این فرهنگسراها خاک میخورد.

وی افزود: توسعه متوازن فرهنگی نیازمند استفاده از دانش متخصصان این حوزه است چرا که فرهنگ را یک مقوله کلان و موثر می‌دانم و لازم است اصحاب رسانه و همچنین دانش آموختگان فرهنگی با تکیه بر توان آکادمیک خود وارد میدان شوند.

زیباسازی ورودی شهر، توجه به مبلمان شهری، استفاده از آموزش در کارایی نیروی انسانی و اهتمام جهت رفع مشکلات کارکنان شهرداری بندرعباس خصوصاً نیروهای فضای سبز و پاکبانان زحمتکش از دیگر محورهای سخنان فرهاد درستکار در این گفتگو بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه