English

محمد شریفی‌مند:

پرداخت ۲ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال مستمری به مشمولان تامین اجتماعی تربت‌حیدریه

رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه بیان کرد: جمعیت تحت پوشش منطقه تربت‌حیدریه و شمار بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی ۱۲۷ هزار و ۴۳۲ نفر است.

پرداخت ۲ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال مستمری به مشمولان تامین اجتماعی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد شریفی‌مند رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه در خبری اظهار کرد: این اداره از ابتدای امسال ۲ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال مستمری به مستمری‌گیران بازنشسته، از کارافتاده و بازماندگان مشمول دریافت خدمات بلندمدت در این منطقه پرداخت کرده‌ است.

شریفی‌مند در ادامه این خبر متذکر شد: مبلغ پرداختی خدمات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه در مدت یاد شده، ۱۳۰ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال بود.

رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه اضافه کرد: جمعیت تحت پوشش منطقه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و رشتخوار است و شمار بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی ۱۲۷ هزار و ۴۳۲ نفر است که از این تعداد ۳۷ هزار و ۶۲۴ نفر بیمه شده اصلی و هشت هزار و ۷۹۷ نفر مستمری بگیر اصلی هستند.

وی همچنین تصریح کرد: اکنون در این منطقه هشت هزار و ۴۰۳ باب کارگاه فعال و چهار هزار و ۴۷۹ باب کارگاه نیمه فعال وجود دارد که از ابتدای امسال تاکنون از ۶ هزار و ۱۲۶ کارگاه با  چهار هزار و ۱۷۸ کارگر ساختمانی بازدید به عمل آمده است.

شریفی مند در خاتمه یادآور شد: با عنایت به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با ویروس منحوس کرونا و گسترش دولت الکترونیک این سازمان ۳۰ خدمت پر مخاطب خود را به صورت الکترونیک در سامانه اینترنتی به نشانیes.tamin.ir در دسترس عموم مردم قرار داده و تلفن گویای ۱۴۲ و سامانه اینترنتی crm.tamin.ir آماده دریافت پیشنهادات و پاسخگوی سوالات مخاطبان در این زمینه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه