English

همزمان با سراسر کشور،

برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینه ثارالله کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهر کرمانشاه راس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا(9 دی) همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینه ثارالله کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و ابراز داشت: سخنران مراسم راهپیمایی 9 دی در شهر کرمانشاه سردار دکتر یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

عباس سروری با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در برنامه های ۹ دی، گفت: مردم ولایی و با بصیرت کرمانشاه همواره در عرصه‌های مختلف در کنار نظام بوده و این بار هم با حضور پرشور خود توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز نمایش معجزه الهی و نماد ولایتمداری و دشمن شناسی مردم آگاه، فهیم و زمان شناس ایران اسلامی است، ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم کرمانشاه در این برنامه‌ها، شاهد اعلام انزجار مردم از فتنه گران باشیم.

سروری گفت: مراسم 9 دی در تمامی شهرستان‌های استان به صورت تجمع برگزار خواهد شد.

سروری برگزاری ۳۸ همایش تبیینی و بصیرتی در سطح استان، تولید و انتشار محتواهای بصیرتی در فضای مجازی، برگزاری میزگردهای گفتگو محور در صدا و سیما و مراکز آموزش عالی، برگزاری نمایشگاه‌های بصیرتی در فضای مجازی، برگزاری شب شعر با حضور شاعران استان و ... را از دیگر برنامه های گرامیداشت حماسه 9 دی در استان اعلام کرد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه