English

ایوب توکلیان:

تاکید بر رعایت دستور‌های درمانی استاندارد در مواجهه با بیماران تنفسی

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: : همچنین بر بیماریابی سریع تاکید شده و تشخیص و درمان زودرس بیماری باعث می شود که در صورت ورود به پیک بتوانیم سریع بر آن غلبه کنیم.

تاکید بر رعایت دستور‌های درمانی استاندارد در مواجهه با بیماران تنفسی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی اعلام کرد: همه مراکز و درمانگاه‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد سطح یک و دو ملزم به استفاده از دستور‌های استاندارد خدمات رسانی به بیماران تنفسی هستند.

توکلیان این سخنان را در نشست هم اندیشی درمانگاه‌های سطح یک و دو با روسای مراکز بهداشت پنجگانه مشهد عنوان کرد و در ادامه افزود: همه درمانگاه‌های سطح یک و دو بخش خصوصی و مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا، باید دستور‌های درمانی استاندارد در مواجهه با بیماران تنفسی را رعایت کنند و در صورت امکان مسیر جداگانه‌ای را برای ارائه خدمات ایجاد نمایند تا از انتقال بیماری جلوگیری شود.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: تاکید بر بیماریابی سریع می باشد و تشخیص و درمان زودرس بیماری باعث می شود که در صورت ورود به پیک کرونا بتوانیم سریع بر آن غلبه کنیم.

وی در ادامه یادآور شد و گفت: درمانگاه‌ها باید تلاش کنند که بیماران با علایم خفیف به بیمارستان ارجاع داده نشوندزیرا ارجاع بیمار باید متناسب با ظرفیت اشغال تخت بیمارستان‌ها باشد.

توکلیان در خاتمه این سخنان با اشاره به طراحی سامانه جامع نظارت خاطرنشان کرد: این سیاست در دانشگاه در حال اجراست که باید همگی به استفاده از آن اهتمام بورزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه