English

محمدرضا رضانیا خبر داد؛

بخش بیماران تنفسی مشکوک به کرونا بیمارستان کیش خالی از بیمار شد

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: پس از گذشت ۶۳ روز، خوشبختانه بخش بیماران تنفسی مشکوک به کووید ۱۹ بیمارستان کیش خالی از بیمار شد.

بخش بیماران تنفسی مشکوک به کرونا بیمارستان کیش خالی از بیمار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  محمد رضا رضانیا  سخنگوی شورای سلامت کیش افزود:  از بین نمونه هایی که در چند روز گذشته به آزمایشگاه ارسال شده است، مورد جدید شناسایی نشد و تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کیش همان ۵۲ نفر است و از این تعداد ۵۰ نفر با حال عمومی خوب مرخص شده و ۲ مورد فوتی داشته ایم.

وی اضافه کرد: در مورد اخیر یک مورد فوت در بیمارستان کیش رخ داده است، با توجه به اینکه مورد مشکوک به کرونا بود با ضوابط بیماران کرونایی دفن شدند ولی متوفی بیماری پیشرفته سرطان کبد داشته اند و آزمایش بیماری کووید ایشان نیز منفی بوده است.

وی اظهار کرد: پس از گذشت ۶۳ روز، خوشبختانه بخش بیماران تنفسی مشکوک به کووید ۱۹ بیمارستان کیش خالی از بیمار شد. امیدواریم این استراحت که کادر درمان بعد از مدت ها انجام می دهند به آنها توان مضاعف دهد تا روزهای آینده اگر بیمار بستری داشتم با سرویس دهی بسیار خوبی که تا الان وجود داشته، ادامه دهند.

رضانیا با اشاره به شروع فعالیت محدود بازارها و اصناف از امروز، از مردم درخواست کرد تا بحث قرنطینه خانگی را کماکان جدی بگیرند و از تجمع در بازارها بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی خودداری کنند. 

سخنگوی شورای سلامت کیش در پایان هشدار داد اگر موارد پیشگیری رعایت نشود، به طور حتم انتقال ویروس مجددا شروع شده و شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی