English

مدیر کل کمیته امداد مازندران:

سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است

مدیرکل کمیته امداد مازندران در جلسه انتخاب هیأت مؤسس و هیات امنای مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کار آفرینی معین الضعفا گفت: کمیته امداد استان در کارگروه های اشتغال پیشتاز بوده و سیاست راهبردی این نهاد توانمندسازی است.

سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: امسال 440 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مازندران اختصاص یافت و بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان و غیر مددجویان فراهم می شود.

وی ادامه داد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و 80 هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت: مستمری یک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزارتومان چهار نفره 900 هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و 100 هزار تومان پرداخت می شود.

وی بیان داشت: کمیته امداد پیگیر شناسایی، جمع آوری اطلاعات و آموزش خانواده های تحت حمایت است و با همدلی و وفاق بهترین خدمات به مددجویان ارائه می شود و می توانیم فرصت شغلی برای آنها ایجاد کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: از سال گذشته تاکنون پیگیر ایجاد مجمع خیرین اشتغال بودیم و در تلاش هستیم تا با کمک خیران اشتغال زودبازده راه اندازی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح امداد هوشمند افزود: این طرح با هدف تسریع و بهبود فرآیند خدمت رسانی به مددجویان انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ابراز داشت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار مازندران، بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و 400 هزار مشترک صدقات با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه می توانند به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

وی بیان داشت: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

حجت‌الاسلام عالیشاه خاطرنشان ساخت: باید از ظرفیت استان و کمک خیران و مردم نوعدوست در راستای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان و نیازمندان استفاده کنیم و به صورت جهادی و انقلابی گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه