English

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد:

راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد برای تسریع در خدمات رسانی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد مازندران در جلسه شورای اداری کلاردشت گفت: به منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد برای تسریع در خدمات رسانی به  مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: مددجویان می توانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

وی ادامه داد: 80 هزارخانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف است نهاد در بخش های فرهنگی، عمرانی، درمانی، اشتغال، اکرام ایتام و... بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان است و امسال 440 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت.

وی به ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: ساخت هزار و 300 واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس http://pishnahadat.emdad.ir راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

وی بیان داشت: مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کرده و پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهادهای مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقات، عنوان داشت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان مازندران بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است.

وی ادامه داد: مشترکین صدقات استان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان به‌ آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای تمامی مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

حجت‌الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان گفت: باید با همدلی و وفاق و خالصانه و صادقانه و اقدامات جهادی نسبت به رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه