English

سامانه امداد هوشمند در کردستان راه اندازی شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای سرعت بخشی به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به 60 هزا خانوار زیرپوشش این نهاد در استان، سامانه امداد هوشمند و کارآمد در کردستان راه‌اندازی شد.

سامانه امداد هوشمند در کردستان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رضا طوسی شامگاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سامانه امداد هوشمند در راستای بهبود و مدیریت خدمات و بروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان زیرپوشش این نهاد می‌توانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه هوشمند و کارآمد شده و به ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند، گفت: مددجویان کردستانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان، کدپستی، آدرس محل سکونت، شماره ملی و شماره تماس سرپرست خانوار را به مددکار این نهاد تحویل دهند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: با راه‌اندازی این سامانه، تمام خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود از این طریق بوده و برای هرگونه درخواستی باید در سامانه ثبت‌نام کرده و ورود پیدا کنند.

وی تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه و چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی را از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد.

طوسی یادآور شد: اجرای این طرح در استفاده بهینه از منابع مالی و درآمدی مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه موثر است، ضمن اینکه با این سامانه می‌توان به صورت هوشمند نیاز واقعی نیازمندان را شناسایی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه