English

مدیرکل کمیته امداد مازندران تأکید کرد:

ضرورت تسریع در اجرای امداد هوشمند در مازندران

مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با امام جمعه چالوس گفت: طرح امداد هوشمند به منظور صحت سنجی و خدمات رسانی به نیازمندان در اسرع وقت، اجرا می شود.

ضرورت تسریع در اجرای امداد هوشمند در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: همه کارکنان این نهاد نسبت به کسب اطلاعات اولیه از مددجویان در شهرها و روستاهای صعب العبور بسیج شدند.

وی ادامه داد: مددجویان می توانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: شماره تلفن همراه  و کدپستی و نیز مشخصات فردی به نام مددجو باید باشد و خانواده های تحت حمایت در این خصوص همکاری ویژه با مددکاران داشته باشند.

وی بیان داشت: از مهمترین اقدامات دیگر کمیته امداد، پرداخت صدقات الکترونیک است و 200 هزار برگه بارکد خوان Qr تهیه شده است و مشترکین صدقات استان می توانند با استفاده از بارکد خوان به‌ آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: صدقات جمع آوری شده در بخش های مختلف مانند معیشت، جهیزیه، درمان، عمرانی و... برای مددجویان هزینه می شود.

وی گفت: 400 هزار صندوق صدقات در استان وجود دارد و بارکدQr برای آنها تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه باید با وفاق و یکدلی و برنامه ریزی مناسب به کمک محرومان و نیازمندان بشتابیم، تأکید کرد: همه تلاش کارکنان این نهاد ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان است و این امر با کمک خیران مشارکت مردم نوعدوست امکان پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه