English

مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد:

بهره مندی ایتام و فرزندان طرح محسنین از حمایت های حامیان

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: سه هزار نفر از ایتام و 9700 نفر طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و از حمایت های مادی و معنوی حامیان برخوردارند.

بهره مندی ایتام و فرزندان طرح محسنین از حمایت های حامیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران،حجت الاسلام بشیر عالیشاه با بیان اینکه حامیان در بخش های معیشت، فرهنگی، تأمین جهیزیه، مسکن، درمانی و... به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک می کنند، اظهار داشت: خیران می‌توانند در پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی با مراجعه حضوری به کمیته امداد برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام کنند.

وی به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: کمترین مستمری که مددجو داده می شود یک نفره 500 هزار تومان و بیشترین مستمری یک میلیون 100 هزار تومان به پنج نفره و پنج نفره به بالا پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: 3800 بیمار صعب العلاج از خدمات این نهاد بهره مند هستند و با هم افزایی و مشارکت خیران تلاش می کنیم تا مشکلات مددجویان را مرتفع سازیم.

وی به شور عاطفه ها اشاره کرد و افزود: سال گذشته باتوجه به نیاز دانش آموزان به تبلت با هم افزایی و کمک خیران تبلت مورد نیاز شش هزار و 400 دانش آموز تحت حمایت تهیه شد.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه 1400 دانشجو در استان تحت حمایت قرار دارند و خدمات به آنها ارائه می شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کارکنان این نهاد در میدان کار حضور دارند و با اقدامات جهادی و انقلابی و خلوص نیت به کمک نیازمندان می شتابند.

وی عنوان داشت: کمیته امداد به مددجویان خدمات عمرانی ارائه می دهد و ساخت مسکن مددجویان در حال انجام است و تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان نیز از دیگر اقدامات به شمار می رود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و سال گذشته همه اعتبارات اشتغال با همکاری بانک های عامل جذب شد و امسال هم 440 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده که تاکنون 200 میلیارد تومان معرفی به بانک صورت گرفته است و مابقی موارد نیز در حال انجام است و این امر نشان از تلاش کارکنان این نهاد دارد.

وی با بیان اینک خدمت رسانی به محرومان وظیفه است و همه باید در این خصوص اهتمام داشته باشیم، اظها داشت: همه خادم محرومان هستیم و برای کمک به آنان تلاش می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه