English

مالیات تمامی صنایع مستقر در استان باید در هرمزگان پرداخت شود

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از بدو امر صنایع مالیات خود را در تهران پرداخت می‌کرده‌اند اما آلایندگی‌ها و مشکلات شان برای هرمزگان بوده و فرصت‌های شغلی و درآمدهای مالیاتی به مناطق دیگر اختصاص یافته است.

مالیات تمامی صنایع مستقر در استان باید در هرمزگان پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حسین رئیسی» رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در نشست با دهیاران بخش مرکزی و رودخانه شهرستان رودان با اشاره به اینکه دهیاران در صف اول خدمت‌گذاری به مردم قرار دارند اظهار داشت: امروز دهیاران در شرایط بسیار سختی قبول مسئولیت کرده‌اند چراکه میدان کاری دهیاران بسیار وسیع است و باید در قبال همه کاستی‌ها پاسخگو باشند.
وی ضمن بیان اینکه امکانات و اختیارات لازم برای پاسخگویی مطالبات گسترده مردم در اختیار دهیاران وجود ندارد، افزود: در کنار مردم و دغدغه‌مند بودن دهیاران بسیار ارزشمند است.
رئیسی با اشاره به اینکه دهیاران باید به دنبال درآمدزایی بروند، عنوان کرد: با این حال بسیاری از روستای شرق هرمزگان به دلیل پایین بودن جمعیت و سطح درآمدی مردم، شرایط به گونه‌ای نیست که یک دهیار بتواند روستا را در حد انتظارات اداره کند، در این شرایط انتظار داریم دولت سیزدهم کمک‌های بیشتری کند و مطمئناً انتقال پرونده مالیاتی صنایع مستقر در استان به هرمزگان می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از بدو امر صنایع مالیات خود را در تهران پرداخت می‌کرده‌اند اما آلایندگی‌ها و مشکلاتشان برای هرمزگان بوده و فرصت‌های شغلی و درآمدهای مالیاتی به مناطق دیگر اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه هر کسی وارد استان هرمزگان شده شعارهایی در این خصوص سر داده اما تاکنون اتفاقی رخ نداده است، عنوان کرد: این انتظار از دولت مردمی رئیسی و استاندار هرمزگان وجود دارد که به این مسئله ورود کنند و همان‌طور که پرونده مالیاتی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به استان منتقل شد پرونده سایر بنگاه‌های اقتصادی نیز به استان منتقل شود.
رئیسی با اشاره به اینکه این موضوع از طریق مجمع نمایندگان هرمزگان در حال پیگیری است، گفت: مسئله را از طریق سازمان امور مالیاتی نیز در حال پیگیری هستیم و دولت همکاری لازم در این خصوص انجام دهد.
وی ضمن بیان اینکه وقتی درآمدهای مالیاتی افرایش پیدا کند پرداختی به دهیاران هم بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: در صورت تحقق این امر در روستا و شهرهای هرمزگان شاهد عمران و آبادانی بیشتری خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: همه دولت‌ها شعار عدالت را سر داده‌اند و امروز نیز شعار مردمی بودن، خدمت و فرصت‌های عادلانه مطرح شده است اما کسی که می‌خواهد شیرینی عدالت را در کام مردم تزریق کند باید در عمل نیت خود را متجلی کند.
وی با اشاره به اینکه هرمزگان جز پنج استان پردرآمد کشور است ولی به لحاظ نرخ بیکاری رتبه دوم را دارد، اظهار داشت: در رتبه سوم فقر قرار داریم و این موضوعات بارها در دیدار با مسئولان کشوری به‌عنوان گلایه‌های مردم هرمزگان مطرح شده است و ما از دولت آقای رئیسی می‌خواهیم این نابرابری و بی‌عدالتی‌ها را مرتفع کنند تا در دولت جدید شاهد حرکت‌های مؤثری در هرمزگان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه