English

تقدیر آیت الله سعیدی از خادم جانباز و خانواده شهید ایمانی

آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و سردار غیاثی‌راد نماینده امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، از حسین شکارچی خادم جانباز حرم مطهر بانوی کرامت و پدر و همسر شهید مهدی ایمانی تقدیر کردند.

تقدیر آیت الله سعیدی از خادم جانباز و خانواده شهید ایمانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار داوود غیاثی‌راد نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: همه انسان ها در زندگی خود مورد امتحان‌های الهی قرار می‌گیرند و در اینکه باید امتحان بدهیم فرقی بین اولیاء خدا و انسان‌های عادی نیست.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم بگوییم خدایا ما را امتحان نکن، افزود: تنها چیزی که می توانیم از خدا درخواست کنیم این است که بگوییم خدایا امتحان ما را سخت قرار نده.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه شهدای ما امتحان‌های سختی داده اند و با افتخار در این راه قدم گذاشتند، گفت: پیام شهدا این است که در راه دین باید مقاومت کنیم و خداوند هم ما را امتحان می کند و خداوند این دنیا را محل امتحان کردن انسان ها قرار داده است و باید صبر و حوصله به خرج داد تا وقتی که به نتیجه رسیم.

وی با بیان اینکه شهدای نظام اسلامی زمینه ساز فرج امام عصر(عج) هستند، تصریح کرد: اینگونه نیست که وقتی امام زمان(عج) ظهور کنند همه چیز در بهترین شکل ممکن خود باشدبلکه آنقدر جنگ و جهاد می‌شود و افراد در رکاب امام زمان(عج) به شهادت می‌رسند تا حکومت عدل برقرار می‌شود.

سعیدی افزود: بنابراین نه مردم را از رسیدن به حکومت عدل امام زمان(عج) ناامید کنیم و نه جوری بگوییم که گمان کنند خبری از جنگ و جهاد و ایثارگری نخواهد بود.

وی گفت: ما باید آماده باشیم و از حضرت زهرا سلام الله علیها درس بگیریم که در این راه مجاهدت داشته باشیم تا این مسیر به نتیجه برسد.

در این دیدار همسر و پدر شهید مدافع حرم مهدی ایمانی از خادمان رسمی حرم مطهر بانوی کرامت و رزمنده جانباز، سرهنگ پاسدار حسین شکارچی خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها توسط آیت الله سعیدی تقدیر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه