English

پیام آیت‌الله سعیدی به دنبال انتخاب تولیت عتبه علوی

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با صدور پیامی، انتخاب سید عیسی محمد صالح الخرسان به‌عنوان تولیت حرم امام علی علیه السلام را تبریک گفت.

پیام آیت‌الله سعیدی به دنبال انتخاب تولیت عتبه علوی

به گزارش خبرگزاری موج قم، در متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت آمده است:

جناب آقای سید عیسی محمد صالح الخرسان دامت توفیقاته

سلام علیکم

با کمال مسرت در ایام ربیع المولود میلاد موفور السرور رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم و امام صادق علیه السلام انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت عتبه مقدسه امیرالمؤمنین علیه السلام که نشان از تعهد و تجارب موفق شما می باشد صمیمانه تبریک می گویم. توفیق خدمت به اهل بیت علیهم السلام و عاشقان و زائران آن مرجع نورانی و ترویج حیات بخش قرآن و عترت علیهم السلام شرف و منزلت والایی است که خداوند به حضرتعالی ارزانی داشته است، امیدوارم در سایه لطف الهی و عنایت امیرالمؤمنین علیه السلام و هدایت های مراجع عظیم الشأن و با بهره گیری از تجارب گذشته در دوران مسئولیت شما ارتباط و تعامل اعتاب جهان اسلام و به ویژه عتبه مقدسه دخت موسی بن جعفر علیم السلام با اعتاب عراق عزیز و عتبه مقدسه امیرالمؤمنین علیه السلام بیش از پیش تحقق یابد.
در کنار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از درگاه الهی برای جنابعالی و همه خدمتگزاران و همکاران محترم توفیق روزافزون مسئلت می کنم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاسید محمد سعیدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه