English

کمک ۷۶ میلیارد تومانی قمی‌ها به نیازمندان در ۶ ماه گذشته

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: با وجود مشکلات بسیار، مردم قم خیلی خوب در صحنه حضور دارند و در 6 ماهه گذشته 76 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

کمک ۷۶ میلیارد تومانی قمی‌ها به نیازمندان در ۶ ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکبر میرشکار امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با ارائه گزارشی از عملکرد ۵ ساله اخیر کمیته امداد در استان قم اظهار کرد: با وجود مشکلات بسیار، مردم قم خیلی خوب در صحنه حضور دارند و در ۶ ماهه گذشته ۷۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به افزایش مراجعه محرومان به کمیته امداد قم عنوان کرد: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۲۷ هزار نفر مراجعه داشتیم که در حد توان مشکل بیشتر آن‌ها را رفع کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: تلاش ما در کمیته امداد استان گسترش نگاه و روحیه جهادی در میان کارکنان کمیته امداد است و با گزارش مستمر از عملکردمان در استان اعتماد اقشارمختلف مردم را جلب کردیم و ثمره این اعتماد این است که درآمدهای عمومی کمیته امداد از ۱۹ میلیاردتومان در سال ۹۵ به ۱۳۰ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

میرشکار گفت: در موضوع تحول کارهای بسیار خوبی صورت گرفت که از آن جمله راه‌اندازی اداره‌ای در کمیته امداد با حضور ۴۰ کارمند خانم وحتی راننده خانم است که این اداره وظیفه رسیدگی به زنان زیر ۵۰ سال مددجو را بر عهده دارد و عدم ارتباط خانواده‌های مددجو با مردان برای جلوگیری از خطرات و لغزش‌های احتمالی هدف تشکیل این اداره بود که این کار به توصیه علما و مراجع قم به لطف خدا در استان قم صورت گرفت و بسیار هم موفق بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه