English

با هدف مشارکت در اجرای طرح "معین ایتام" صورت گرفت؛

برگزاری نشست همکاری معنوی کارکنان آبفا با انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان

با حضور معاونان و برخی از کارکنان، نشست همکاری معنوی آبفای استان اصفهان با انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان برگزار شد.

برگزاری نشست همکاری معنوی کارکنان آبفا با انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان با بیان این که بیش از نیم قرن  از فعالیت این انجمن در اصفهان می گذرد اعلام کرد: در سال 1349 انجمن مددکاری امام زمان (عج)  در اصفهان تاسیس شد و با سابقه ای بیش از پنجاه سال یکی از قدیمی ترین خیریه های کشور است.

علی محمد سهرابی گفت: وجدان آگاه و بیدار جمعی از خیراندیشان جامعه مذهبی اصفهان آنان را بر امری خطیر راهنمایی کرد تا دست به کاری زنند که اگر پدری به هر جهت و به هر صورت دستش از دنیا کوتاه شد و پشتوانه مادی و اقتصادی برای زن و فرزندان خود نداشت، نیازشان در حد توان بر آورده شود.

وی با اشاره به این که انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان تاکنون ۱۵۴۰۰ خانواده را تحت پوشش قرار داده است، گفت: همدردی با یتیم و کوشش در زدودن آلام و رنج های او عبادتی پر شکوه و خدمتی سازنده است.

سهرابی خواستار همکاری معنوی کارکنان آبفا با این خیریه در اجرای طرح معین ایتام شد و اظهار کرد: از کارکنان آبفا اصفهان درخواست می شود با مهربانی و لطف در کنار یتیمان باشند و طراوت و زیبایی زندگی را در خدمت به آنان جستجو کنند.

مدیرعامل انجمن مددکاری امام زمان (عج)  اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر این خیریه تامین اجاره و مرمت مسکن، هزینه تحصیل، درمان، پوشاک،کالاهای اساسی، ازدواج وسیسمونی، برگزاری کلاس های آموزشی و ایجاد اشتغال برای ایتام را در دستور کار دارد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست داوطلبان برای همکاری در اجرای «طرح معین ایتام » ثبت نام کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه