English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان:

مهم‌ترین برنامه‌ کمیته امداد اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام است / هفت هزار و ۲۹۰ فرزند نیازمند حامی

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام است.

مهم‌ترین برنامه‌ کمیته امداد اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان  جذب حامی برای ایتام است / هفت هزار و ۲۹۰ فرزند نیازمند حامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۶۲۹ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: هفت هزار و ۲۹۰ فرزند نیازمند کماکان بدون حامی هستند و امیدواریم باهمت والای مردم خیراندیش اصفهان در ماه مبارک رمضان و با اقتدا به مولای متقیان، همه این فرزندان، تحت حمایت حامیان نیکوکار قرار بگیرند.

وی افزود: 24 هزار و ۶۲۹ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد چشم‌انتظار کمک‌های مردم نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.

متین پور اظهار داشت: تأمین کمک‌هزینه معیشت و بسته‌های مواد غذایی برای خانوارهای تحت حمایت و جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی در سراسر استان اصفهان را ۱۷ هزار و ۳۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۵ هزار و ۷۰۵ نیکوکار اصفهانی در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین در حال حمایت مادی و معنوی منظم از این نیازمندان هستند.

متین پور یادآور شد: هفت هزار و ۲۹۰ فرزند نیازمند کماکان بدون حامی هستند و امیدواریم باهمت والای مردم خیراندیش اصفهان در ماه مبارک رمضان و با اقتدا به مولای متقیان، همه این فرزندان، تحت حمایت حامیان نیکوکار قرار بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در انتها با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت صدقه و نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند در هر زمان و مکانی با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و یا مراجعه به تارنمای emdad.ir اقدام به کمک برای حمایت از همشهریان نیازمند خود کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه