English

از ابتدای سال جاری تاکنون:

تشکیل ۵۵۳۰ پرونده درخواست طلاق در کرمانشاه/۵۸۷ زوج با مشاوره از طلاق صرف نظر کردند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه مجموعاً ۹۲ مرکز مشاوره بهزیستی فعال بوده که از این تعداد ۷۶ مرکز در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

تشکیل ۵۵۳۰ پرونده درخواست طلاق در کرمانشاه/۵۸۷ زوج با مشاوره از طلاق صرف نظر کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سازش ۵۸۷ زوج متقاضی طلاق در کرمانشاه طی هشت ماهه سال جاری خبر داد و ابراز داشت:مراکز مشاوره در زمینه‌های مشکلات خانوادگی، تربیت کودک، مهارت‌های ارتباطی، مشاوره تحصیلی، اعتیاد، اختلالات روانی و مشکلات روحی نظیر اضطراب و افسردگی و وسواس، طلاق، آزمون‌های استعداد مشاوره ارائه می‌دهند.

 فرحناز محمدی در خصوص تعداد پرونده‌های تشکیل در مراکز مشاوره استان، اعلام داشت: در سال گذشته تعداد ۳۳ هزار پرونده در مراکز مشاوره استان کرمانشاه تشکیل شده بود در حالی که از ابتدای سال جاری تاکنون جمع پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ۵۵۳۰ عدد ثبت شده است.

محمدی با بیان اینکه یکی از اقدامات انجام گرفته در مراکز بهزیستی موضوع مشاوره جلوگیری از طلاق زوجین است، افزود:  از مجموع تعداد پرونده‌های تشکیل شده در مراکز مشاوره بهزیستی کرمانشاه در زمینه طلاق ۵۸۷ پرونده به سازش ختم شده و باقی پرونده‌ها در حال اجرای صلح و سازش است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به دلایل طلاق در استان کرمانشاه، گفت: کمبود مهارت‌های ارتباطی و عدم مسئولیت پذیری، مشکلات اقتصادی و اعتیاد در رده سنی ۳۰ الی ۴۰ سال از دلایل عمده طلاق در کرمانشاه است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه