English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن خبر داد:

تلاش ۵ ساعته مأموران منابع طبیعی تنکابن برای مهار آتش سوزی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن از تلاش نیروهای منابع طبیعی، مردمی و بسیج برای مهار آتش سوزی در این منطقه خبر داد.

تلاش 5 ساعته مأموران منابع طبیعی تنکابن برای مهار آتش سوزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهروز حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: یک مورد حریق در منطقه‌ موسوم به «اسب سُم تَله» روستای نوشا منطقه دوهزار روی داد که به محض اطلاع از وقوع حریق نیروهای منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی بعدازظهر دیروز چهارشنبه رخ داد که با کمک گروه های مردمی و بسیج  در ساعت 18 به طور کامل مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن علت این آتش سوزی را سهل انگاری دامداران منطقه اعلام و تصریح کرد: در این آتش سوزی دو هزار و 500 متر مربع از عرصه جنگلی به صورت سطحی دچار آسیب شد و تعداد 4 اصله درخت از گونه مَمرَز نیز صدمه دید که مجبور شدیم یک اصله درخت را برای اطفاء کامل آتش قطع کنیم.

وی با اعلام اینکه خودش جهت نظارت بر امر اطفاء حریق در منطقه آتش سوزی حاضر شد، گفت: به دلیل صعب العبور بودن و جلوگیری از آتش سوزی احتمالی تعدادی از نیروها در منطقه مستقر شدند.

به گزارش موج، حوزه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تنکابن 163 هزار هکتار مساحت دارد که از این میزان 87 هزار هکتار جنگل و مابقی مرتع می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه