English

سید علی اصغر علامه مطرح کرد؛

وعده کمترین بروکراسی برای جذب سرمایه در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: امور سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، با کمترین بروکراسی اداری و در کوتاه ترین زمان ممکن، امکان پذیر است.

وعده کمترین بروکراسی برای جذب سرمایه در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، همزمان با افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی، متالورژی، فولاد، صنایع معدنی و فلزات ایران متافو، مراسم هم اندیشی مدیران عالی صنعت متالورژی کشور با حضور مدیران شرکت های صنعتی، ریخته گری، متالورژی، انجمن های فعال در حوزه فولاد، بخش خصوصی و دولتی، نمایندگان مجلس و مدیران سازمان توسعه تجارت برگزار شد.
سید علی اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اظهار داشت: با تمام توان در زمینه برداشته شدن موانع برای فعالان بخش تولید تلاش خواهیم کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور ارتقا و تقویت بخش های تولید است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ابراز داشت: در حال حاضر تولید مظلوم ترین پازل اقتصادی کشور شده است و ما تمام تلاشمان بر این است که تولید به جایگاه واقعی خودش برسد.
علامه در ادامه سخنانش عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان مرکز ثقل سه استان هرمزگان، فارس و بوشهر یکی از مستعدترین و راهبردی ترین مناطق ویژه صنعتی کشور است که به علت قرار گرفتن در کنار منطقه پارس جنوبی پایتخت انرژی کشور و داشتن ظرفیت‌های مهم بندری آماده سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه فولاد است.
وی ابراز داشت: منطقه وِیژه اقتصادی پارسیان با برخورداری از ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری و اشتغال می تواند در آینده نزدیک به عنوان محور آبادانی و توسعه غرب هرمزگان نقش مهمی را ایفا کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تاکید کرد: با توجه به مشکلات آب در کشور، منطقه ویژه اقتصادی پارسیان می‌تواند منطقه ای مناسب است.
وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان مامن سرمایه گذاری و آماده هر گونه حمایت و پشتیبانی برای استقرار صنایع است.
علامه خاطرنشان کرد: امور سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، با کمترین بروکراسی اداری و در کوتاه ترین زمان ممکن، امکان پذیر است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با دعوت از صاحبان سرمایه برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پایان تاکید کرد: این منطقه بهشت سرمایه گذاری و قطب سوم پتروشیمی کشور است و با توجه به تامین زیرساخت ها و شرایط مطلوب فراهم شده برای سرمایه‌گذاری، دست سرمایه‌گذاران در این حوزه را به گرمی می فشاریم و باید بگویم امتیازات ویژه ای که به سرمایه گذاران در این منطقه داده می ‌شود در سطح کشور کم نظیر است و امیدوارم سرمایه گذاران از این فرصت نهایت بهره را برای توسعه صنعتی کشور و ایجاد ارزش افزوده صنعتی ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه