English

خلیل قاسمی؛

عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت احتکار است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: هرگونه عدم ثبت اقلام مشمول در سامانه به عنوان قاچاق، احتکار و عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان برخورد می شود.

عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت احتکار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اظهار داشت: در حال حاضر 21 قلم کالا مشمول ثبت نام و تائید در سامانه جامع تجارت قرار گرفته اند که باید در طول زنجیره تولید، توزیع، عرضه به عمده فروشان و خرده فروشان و فروش در سامانه تائید و ثبت شد.
قاسمی افزود: از جمله اقلام مشمول تاکنون مواد غذایی، سیمان، مقاطع فولادی، پتروشیمی، روغن موتور، پودر شوینده، پوشک بچه و لوازم خانگی است که باید کلیه فرایندها در سامانه ثبت شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان عنوان کرد: هم اکنون بازرسان سازمان در حال رصد بازار هستند و هرگونه عدم ثبت اقلام مشمول در سامانه به عنوان قاچاق، احتکار و عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان برخورد می شود.
قاسمی یادآور شد: واحد های صنعتی استان جهت رفع هرگونه مشکل در این خصوص می توانند به معاونت امور صنایع سازمان، واحدهای معدنی و صنایع معدنی به معاونت امور معادن سازمان و اصناف به معاونت بازرگانی مراجعه کنند.
وی در خصوص ثبت صنوف در این سامانه بیان داشت: در این خصوص اتاق اصناف محلی به منظور ثبت نام صنوف در سامانه جامع تجارت در نظر گرفته شده است که می تواند پاسخگوی سوالات، ابهامات و راهنمای صنوف استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه