English

هادی ابراهیمی مطرح کرد؛

تشکیل کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار تشکیل کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در دستگاه های تابعه وزارت در استان شد.

تشکیل کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان صبح امروز (۲۸ شهریورماه) در نشست با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، اظهار کرد: یکی از شعارهای محوری دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و قطعا محوری ترین راه نیز برای گسترش عدالت و رفاه اجتماعی مبارزه با فساد است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام عالی وزارت مبارزه با فساد را به تبعیت ریاست محترم جمهور سر لوحه کار وزارتخانه قرار داده است نیاز است سازمان ها و ادارات  تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها و شهرستان ها نیز نسبت به این امر حساس باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: حداقلی ترین کاری که می توان در راستای مبارزه با فساد انجام داد تشکیل کمیته ای برای این امر است اما باید این کمیته فعال شده و گزارش ‌کار و تصمیم گیری های آن در جلسه شورای مدیران ارائه شود.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیران، کارمندان و ارباب رجوع به خوبی قوانین دست و پاگیر و زائد و بسترهای فساد زا را می شناسند و برای پیشبرد اهداف در راستای مبارزه با فساد و مقررات زدایی بایستی از نظر آن ها نیز استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: حذف قوانین زائد و دست و پاگیر و سبک کردن بروکراسی اداری قطعا می تواند موجب افزایش سرعت کار ادارات و سازمان ها و رضایتمندی مردم و جامعه هدف شود و این بحث نیز با تشکیل کمیته ای بایست دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه