English

پیش بینی افزایش آلاینده ها برای البرز

مدیر کل هواشناسی البرز با اشاره به هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا در استان ، اعلام کرد که پایداری هوا و افزایش آلاینده ها تا عصر پنجشنبه هفته جاری برای بیشتر مناطق استان البرز پیش بینی می شود.

پیش بینی افزایش آلاینده ها برای البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، آرش بهاروند احمدی گفت: بررسی الگوهای پیش‌یابی  هوا همچنان تدوام شرایط پایدار جوی و افزایش آلاینده‌ها تا قبل از ورود سامانه بارشی  اواخر وقت پنجشنبه  به استان را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به جهت وزش باد سطوح پایینی همچنان آلاینده‌ها را طی ۲ روز آینده به ویژه روز پنجشنبه هفته جاری، خواهیم داشت به طوریکه کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار خواهد گرفت.

بهاروند احمدی تاکید کرد: آلاینده‌ها از  فردا چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه در استان روند افزاینده دارد و با ورود سامانه بارشی  از غروب همین روز کیفیت هوای البرز بهبود می یابد.

مدیر کل هواشناسی البرز از مردم خواست تا از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود خودداری کنند و افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور طولانی مدت در فضای باز و سطح شهر اجتناب نمایند.

وی  یادآور شد: کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی از مهمترین توصیه ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه