English

کاهش محسوس دما در البرز

مدیرکل هواشناسی البرز از کاهش محسوس دمای هوا در استان خبر داد و گفت: با ورود سامانه بارشی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

کاهش محسوس دما در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، آرش بهارونداحمدی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از پایداری جو در منطقه البرز مرکزی است و کماکان با روند افزایش دمای بیشینه سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی مورد انتظار است.

وی ادامه داد: همچنین از عصر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی و سرد به استان به تدریج وزش باد، رگبار باران، برف و رعد و برق، کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بازگشت آلودگی هوا

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز صاف همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۰ درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا ۵ درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی است و هوا در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی در پایان به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۱ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه