English

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

توقف عملیات و جلوگیری از مزایده ۶۴ واحد تولیدی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در استان با اختیارات و پیگیری‌های قضائی و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

توقف عملیات و جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون 112 پرونده واحد تولیدی به  ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد 91 پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع 64 واحد تولیدی برطرف گردید.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید کنندگان می کند و هر چه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی از مسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم، دستگاه قضائی استان نیز از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید استان را به حرکت در می‌آورند حمایت و در مقابل با فساد اداری و رانت خواری برخورد قاطعانه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه