English

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی از شهروندان یزدی

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمی که با تاسیس یک شرکت و جلب اعتماد شهروندان دست به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی زده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری 100 میلیاردی از شهروندان یزدی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در یزد بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم با تاسیس یک شرکت و جلب اعتماد مردم، مبالغ هنگفتی را به بهانه پرداخت سود کلان از آنها دریافت کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در شهرستان "تفت" شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی از 53 نفر از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه یادآور شد: شهروندان برای سرمایه گذاری به سازمان های رسمی و دولتی مراجعه کنند و هیچگاه فریب افرادی که سودهای بسیار زیاد و نامتعارف را پرداخت می کنند نخورده و قبل از هرگونه سرمایه گذاری و پرداخت وجه نسبت به استعلام از مبادی مربوطه اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه