English

گوشه ای از اخبار پلیسی استان یزد در سه شهرستان مختلف

ناکامی سوداگران مرگ در ابرکوه، دستگیری شکارچی متخلف و دستگیری سارق سریالی منازل نیمه ساز در بفروئیه میبد برخی از اخبار پلیسی شهرستان های استان یزد در این هفته بود.

گوشه ای از اخبار پلیسی استان یزد در سه شهرستان مختلف

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از 39 کیلو تریاک طی 2 عملیات و بازرسی از دو دستگاه خودرو سواری در ابرکوه خبر داد .

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان، در طی دو عملیات جداگانه و در حین کنترل محورهای مواصلاتی دو دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه؛ ماموران پلیس در بازرسی انجام شده 39 کیلو و760 گرم موادمخدر از نوع تریاک که بطرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند، افزود: در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان داشت: سوداگران مرگ مواد را از استان های شرقی تهیه و قصد انتقال آن به پایتخت را داشتند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران در اجرای هدف خود ناکام ماندند.

شکارچی متخلف دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک شکارچی متخلف در یزد خبرداد.

سرهنگ "منوچهر نصیری" درباره این خبر گفت: ماموران کلانتری 12 شهرستان یزد از خبری در خصوص فعالیت یک شکاری در شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و او را در منزلش دستگیر و 2 قبضه سلاح شکاری غیزمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد افزود: متهم به دادسرا معرفی شد.

دستگیری سارق سریالی منازل نیمه ساز در بفروئیه میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف وی به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو خبر داد .

سرهنگ "محمد حسین نبی پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت منازل نیمه ساز و داخل خودرو در محله بفروئیه میبد موضوع بصورت ویژه در دستورکار عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی بخش بفروئیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل اتاق فکر و انجام اقدامات اطلاعاتی و گسترده کردن چتر اطلاعاتی وگشت زنی نامحسوس یک سارق را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن اشاره به کشف مقادیر زیادی اقلام مسروقه از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به 15 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه سارق راهی مراجع قضائی شد گفت: تحقیقات جهت کشف جرائم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

سرهنگ نبی پوردر خاتمه به منظور پیشگیری از سرقت منازل نیمه ساز گفت: قبل شروع ساخت و ساز و رها سازی مصالح و ابزار آلات ساختمانی در معابر حتما یک اتاقک یا کانکس مخصوص جهت نگهداری اموال با ارزش خود تهیه نموده تا دست سارقان از سرقت راحت اموال کوتاه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه