English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

نماد حق طلبی ملت ایران و شکست ابهت و اقتدار آمریکا، یوم الله ۱۳ آبان است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: این روز برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و در ۱۳ آبان بساط توطئه استکبار علیه انقلاب اسلامی جمع شد

نماد حق طلبی ملت ایران و شکست ابهت و اقتدار آمریکا، یوم الله ۱۳ آبان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه هیئت امنای حرم مطهر رضوی در سخنانی عنوان کرد: با تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، این روز نماد حق طلبی و مبارزه علنی ملت ایران در مقابل استکبار و شکست ابهت و اقتدار آمریکا است.

حجت الاسلام مروی در ادامه این سخنان افزود: این روز  برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و در ۱۳ آبان بساط توطئه استکبار علیه انقلاب اسلامی جمع شد.

تولیت آستان قدس رضوی  همچنین اظهارکرد: ۱۳ آبان روز قطع آخرین نفوذ‌ها و ارتباطات آمریکا در ایران است و در این روز ظلم ستیزی، آزادی خواهی، ایستادگی و مقاومت ملت آزاده ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی و سیاست‌های استکباری آمریکا تبلور یافت.

حجت الاسلام مروی در خاتمه این سخنان یادآور شد: برای حرکت ۱۳ آبان بهترین تعبیر را امام راحل داشتند که تعبیر «انقلاب دوم» را برای آن به کار بردند و امید است با استعانت الهی و تحت توجهات امام زمان (عج) ملت مقاوم، صبور و با بصیرت ایران تحت هدایت‌های رهبر عظیم الشان، راه عزت و اقتدار و سربلندی و مبارزه با استکبار و متکبرین عالم را همچنان با قدرت طی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه